דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

בניית אתרים בגבעתיים

גבעתיים היא אחת הערים הגדולות והמיושבות ביותר באזור המרכז ובה אלפי בתי עסק במגוון רחב של תחומים. אם יש לכם עסק בגבעתיים ייתכן ותצטרכו לבנות אתר מקצועי ומתקדם לעסק שלכם, המתאים לרוח התקופה ובעל חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר כדי להתבלט על פני המתחרים שלכם בעיר. חברת EKDESIGN תספק לכם שירות בניית אתרים בגבעתיים ברמה הגבוהה ביותר. צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

באזור כל כך תחרותי – חשוב שיהיה לכם אתר מקצועי:

אזור המרכז הוא האזור התחרותי ביותר בארץ ובו בתי עסק בכל סדר גודל וכן עשרות אלפי עצמאיים המעניקים שירותים כאלו ואחרים. אותם עצמאיים ובעלי עסקים מתחרים על ליבם של מאות אלפי תושבי גבעתיים וערי המרכז, כדי לספק להם מוצרים ו/או שירותים באיכות הגבוהה ביותר. מה מבדיל אתכם מהמתחרים שלכם? כיצד תבלטו מעליהם? מדוע שהקהל יזמין דווקא את השירות שלכם או את המוצר שלכם? חיבור עם חברת בניית אתרים בגבעתיים תהיה נקודת הפתיחה שלכם.

דגשים חשובים לבניית אתר לעסק שבאמת יספק תוצאות:

בניית אתרים בגבעתיים הוא שירות פופולרי לבעלי עסקים בעיר, אולם יש כמה דגשים שחשוב לשים אליהם לב לפני שבונים אתר לעסק שלכם:

  • בניית האתר הנכון ביותר עבורכם – כאמור ישנם סוגים שונים של אתרים: אתרי תדמית, אתרי פורטפוליו, פורטלים ואתרי חדשות, אתרי חנות ועוד. אנו נאפיין ביחד אתכם את האתר המתאים לעיסוק שלכם.
  • פלטפורמה מנצחת – חשוב לבנות את האתר על פלטפורמה מנצחת, אהובה על ידי גוגל ונוחה מאוד לתפעול שוטף, במיוחד אם בעל העסק ירצה לקחת חלק בתפעול השוטף של האתר. מערכת וורדפרס בדרך כלל תהיה המומלצת ביותר והיא גם מאפשרת לבנות אתר מכל סוג המתאים לעסק שלכם.
  • התאמה רספונסיבית של האתר – הכוונה היא להתאמת מסכי האתר לגלישה במכשירים שונים, קטנים וגדולים כאחד, סמארטפונים, ניידים, נייחים, טאבלטים וכו'. כל משתמשי הקצה יוכלו לגלוש באתר בצורה נוחה, מבלי שהתכנים והעיצובים באתר ייחתכו.
  • חוויית משתמש – כאן הדגש יהיה לשפר את חוויית השימוש באתר שלכם, החל מהשלב שבו הלקוח נכנס לאתר ועד הרגע שהוא עוזב אותו. זה יכול להיות רלוונטי למהירות הגלישה באתר, ההתאמה הרספונסיבית שלו, אותה הזכרנו לעיל, תפריטי ניווט נוחים ויעילים, תוכן טוב ואיכותי, כפתורים וקישורים בולטים, עיצוב נוח ונעים לעין ועוד.
  • תוכן טוב – כמובן הבסיס לכל אתר איכותי שיספק תוצאות הוא תוכן טוב ובעל ערך לגולשים שלכם. לעתים התוכן לא יהיה כלול כחלק מבניית האתר ויהיה צורך להזמין אותו בנפרד, או לבקש לכלול אותו מראש בהסכם העבודה והתמחור של האתר.

עוד שירותים שאנו מספקים :

חנות דיגיטלית כל המידע >> 

נגישות אתרים כל המידע >> 

בניית אתרים בגבעתיים עם חברת בניית אתרים או באופן עצמאי?

כעת עולה השאלה האם לשכור שירותי בניית אתרים בגבעתיים מחברת בניית אתרים מקצועית או לנסות לבנות את האתר באופן עצמאי? תתפלאו לשמוע כמה בעלי עסקים מוכנים להשקיע זמן רב בלימוד בניית האתר ועוד זמן רב בבניית האתר שלהם עצמם, רק כדי לחסוך קצת כסף המושקע בצורה נכונה באתר מקצועי ואיכותי שיניב תוצאות באמת. בניית אתרים זה מקצוע ואם אינכם מתמחים בזה עדיף לתת לבוני אתרים מקצועיים לבצע את העבודה.

האתר שתמיד חלמתם עליו במרחק לחיצת כפתור:

אנו בחברת EKDESIGN בעלי ניסיון של מעל שני עשורים בתחום בניית אתרים בגבעתיים ותחום הפרסום הדיגיטלי. נשמח לעמוד לשירותכם עם השירות המקצועי והטוב ביותר ולבנות עבורכם אתר אינטרנט מרהיב, עם חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. האתר החדש שלכם במרחק לחיצת כפתור.

077-6203040
053-2747860
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה