כל בעל עסק חדש ללא חשיבות וקשר לתחום העיסוק שלו, חושב בראש ובראשונה מיהו קהל היעד שאליו הוא יפנה את השירותים של העסק או את המוצרים של העסק. לאחר שהגענו להגדרה של מיהו קהל היעד שלנו, אנו מנסים להבין כיצד ניתן להגיע אליו ואילו אפשרויות פרסום עומדות בפנינו בתקציב X.
כל מומחי השיווק יגידו לנו שעסק בעל תקציב פרסום גדול יותר יוכל להתבסס יותר טוב בשוק, להשיג מיתוג איכותי ולקבל יותר לקוחות, לכן יש לשקול את צעדינו פעמיים לפני שאנו נכנסים לתחרות אל מול חברה גדולה בעלת כוח, מימון ואמצעים.
מחלקת השיווק של EKDESIGN מוכיחה את ההפוך בטענה שבאינטרנט הכל אפשרי, ויותר מכך ברשת האינטרנט הכח של החברות הגדולות והמתחרים הגדולים שלכם מתבטל, ואתם למעשה נמצאים איתם באותה נקודה ויכולים לעקוף אותם בקלות, במהירות ובעלויות נמוכות.
השלב הראשון שבעל עסק יצטרך לבצע הוא לבנות בסיס להצגת פרטי העסק, המוצרים והשירותים שהוא מציע, והבסיס הטוב ביותר לכך הוא אתר אינטרנט המיועד לעסקים.
סוגי אתרים לעסק
ישנו מגוון רחב של אתרים המתאימים לעסקים, כמובן תלוי בסטג העסק ואנו נספר לכם עליהם בקצרה.
אתר מסחר – חנות וירטואלית
עבור בעלי עסקים המעוניינים להציג קטלוג מוצרים ולמכור מוצרים דרך אתר האינטרנט, אנו ממליצים על בניית חנויות וירטואליות, או בשמו המוכר יותר חנות וירטואלית. חנות וירטואלית מאפשרת לכם להעלות מוצרים לאתר לנהל מחירים ומבצעים, להציג מידע ופירוט מקיף על כול מוצר ולהעניק לגולש את האפשרות לבצע רכישה דרך אתר האינטרנט במגוון דרכי תשלום ובכך להגדיל את נפח המכירות שלכם.
בניית חנות וירטואלית יכולה לחסוך לכם עשרות ומאות אלפי שקלים בהקמת חנות פיזית ואתם למעשה יכולים לנהל את מלאי המוצרים שלכם אפילו ממחסן פשוט או חנות קטנה.
האתר עצמו ידמה את החנות שלכם בעיני הגולש והגולש שיגיע אל האתר שלכם למעשה יקבל את הרושם שמאחורי אתר כה מצליח בוודאי עומדת לה חנות מכובדת. החנות הוירטואלית למעשה תשקף לגולש את האמינות שלכם בתור משווקים וייצור הרגשה לגולש שמדובר בחברה מוכרת אמינה וגדולה שכדאי לקנות ממנה מוצרים.
אתר תדמית לעסק
אתר תדמית לעסק לרוב ישמש אתכם ככרטיס ביקור אינטרנטי, וייתן לגולשים מידע כללי על שירותי העסק שלכם, פרוייקטים שביצעתם, המלצות וכו' אך מעבר להכול בניית אתר תדמית לעסק למעשה יוצר עבורכם מיתוג משלים שמעלה את רמת האמינות של החברה שלכם אל מול הגולש או הלקוח הפוטנציאלי.
למשל לקוח פוטנציאלי ראה פרסום שלכם או שמע על השירותים שלכם ורוצה לברר עליכם מספר פרטים נוספים, סביר להניח את הפרטים הנוספים הוא ידלה מרשת האינטרנט. במצב כזה אם אין לכם אתר אינטרנט הוא עלול להגיע אל המתחרים שלכם, אך במידה ויש לכם אתר תדמית הוא יחשף למידע שאתם רוצים שהוא יקבל עליכם.
עוד שירותים שאנו מספקים:
נגישות אתרים כל המידע >> | ניהול מוניטין בגוגל כל המידע >>
אתר שירות לעסק
במידה והעסק שלכם מציע שירות אונליין ניתן לבצע זאת דרך מרכז מידע ייעודי המוגן בשם משתמש וסיסמא ומציע כניסה ללקוחות העסק לאיזור מידע אישי. מעבר לכך ישנם אתרים המציעים שירותים נוספים כגון אתרי קופונים, אתרי אחסון מידע ושירותי אי-מייל שנכללים תחת קטגוריה זאת.
אתר לוחות אינדקסים ופורטלים
אתר לוחות אינדקסים ואתרי פורטל נועדו להציג כמות מידע גדולה במגוון נושאים או בנושא אחד מרכזי עם תתי נושאים. העיקרון העומד מאחורי אתרים אלו הוא שהאתר מציע לגולש מידע שימושי בחינם וללא תמורה בדרך כלל, אך באזורי האתר השונים ישנן פרסומות של עסקים רלוונטיים.
בניית אתרי פורטל ואינדקסים דורשת מערכת ניהול תוכן מתקדמת ומותאמת אישית לצורך העסק שלך, על מנת שתוכל לנהל בקלות וביעילות את המידע העשיר שנמצא ומתווסף לאתר שלך, וכמובן יכולת להציב מודעות פרסומיות בדפי האתר השונים ולבצע רוטציה בין המודעות השונות במידה וישנה תחרות על מיקום מסוים באתר שלך.
לידים
בניית אתר לצורך השגת לידים בתחום ממוקד או במגוון תחומים היא דרך נהדרת לייצר הכנסה פאסיבית. כאשר אנו בונים אתר להשגת לידים על מנת למכור אותם לאחר מכן לבעלי עסקים אחרים, אנו בראש בראשונה רוצים לבנות אתר ידידותי לגולש בעל טופס יצירת קשר גדול ומושך ואזורים בעלי טקסט "הנעה לפעולה". לאחר שהשגנו את הלידים הגיע הזמן לחלק אותם לעסקים הרלוונטיים. ולשם כך יש צורך במערכת ניהול תוכן המסוגלת לבצע חלוקת לידים אוטומאטית על פי פרמטרים מוגדרים מראש כגון: תחום עיסוק, איזור גיאוגרפי וכו'.
בניית אתר לעסק
אפיון האתר:
בניית אתר לעסק מתחילה למעשה בפגישת איפיון של העסק עצמו, חשוב מאוד שחברת בניית האתרים שלכם תבין את טיב העסק שלכם ומה אתם למעשה רוצים להשיג מהאתר שלכם.
שלב ההגדת האתר הוא חשוב ביותר ומהווה בסיס מרכזי לכול תהליך בניית האתר.
לאחר שלב האיפיון הגיע שלב בחירת הקונספט והרעיון השיווקי שיעמוד מאחורי תהליך בניית האתר, בתהליך זה אנו בוחרים מה המסר שאנו רוצים שהגולשים יקבלו מן האתר שלנו.
בחירת מודולים לאתר:
לאחר מכן נגיע לשלב המודולים, שלב המודולים למעשה מגדיר איך האתר שלנו יראה מבחינת מבנה ופונקציונליות של הדפים השונים. בשלב זה נבחר את המיקום של הדפים השונים והתפריטים, אזורי הפרסום, טופס יצירת הקשר וכו'.
עיצוב האתר:
שלב עיצוב האתר הוא השלב שבוא מחלקת העיצוב תנהל איתך פגישת עבודה נפרדת על מנת להבין ביחד איתך כיצד אתה רוצה שהאתר שלך יראה, ואנו נעזר לך להבין כיצד מומלץ להציג אותו ואילו אלמנטים של עיצוב מומלץ לשלב באתר, כאשר הגענו לרעיון שמרצה אותך מבחינה ויזואלית של האתר, מחלקת העיצוב תעצב עבורך סקיצות לאישור שלך עד שתביע שביעות רצון מן העיצוב של האתר.
בניית האתר:
השלב האחרון בתהליך הוא שלב הפיתוח בו מחלקת הפיתוח של החברה תבנה את האתר ותקים אותו עבורך.
לאחר שפרוייקט בניית האתר הסתיים האתר יגיע לאישור סופי שלך ולאחר מכן יועלה לרשת האינטרנט ויהיה נגיש לציבור הגולשים הרחב.
לסיכום בניית אתרים הוא פתרון מצויין לבעלי עסקים המעוניינים לקבל את המקסימום מהעסק שלהם במינימום עלויות ומקסימום תוצאות, על ידי אתר הנבנה בהתאמה אישית עבור העסק שלכם תוכלו להתקדם בצעדי ענק ולהתחיל להרוויח כבר מהיום הראשון.
חברת EKDESIGN סייעה למאות בתי עסק בבניית אתר לעסק שלהם, ופרסומו לקהל גולשים רחב. אנו נשמח לעמוד גם מאחורי ההצלחה שלך.