דלג לתכון הראשי
לייעוץ ללא התחייבות
מלאו פרטים או חייגו 077-6203040

כתיבת תוכן נכונה

רבות הם חברות קידום האתרים שמצהירות בגאון ש"התוכן הוא המלך" עקב ההצהרה החורצת של מאט קאטס מגוגל. אז מה היא הכוונה של אותה הצהרה ומדוע כל כך הרבה חברות קידום אתרים דוגלות בכמויות עצומות של תוכן באתר ?
ובכן, חברות קידום אתרים ומקדמי אתרים רבים החליטו די על דעת עצמם או מחוסר הבנה או עקב הצהרה של מישהו בתחום, שככל שהאתר יכלול יותר תכנים, כך גוגל יאהב אותו יותר ויקדם אותו במנוע החיפוש שלו. האמנם? אכזבה קשה הכתה את שלל מקדמי האתרים שבזבזו זמן יקר וכסף רב על כתיבת תכנים חסרי משמעות וחסרי כל מידע שימושי עבור הגולשים שלהם באתר.

כתיבת תוכן לאתר

איזה תוכן משפיע לטובה על האתר?

שאלה קשה עם תשובה פשוטה, חשבו על כך האם אתם הייתם מוכנים לקרוא עיתון שמפורסמות בו החדשות של חודש שעבר ? האם הייתם מוכנים לצפות בתוכנית טלוויזיה שחוזרת על עצמה שוב ושוב ? קרוב לוודאי שהתשובה היא לא.

מה שחשוב בתוכן של אתרי אינטרנט הוא להביא את הנושאים האקטואליים בתחום שלכם לקדימת האתר שלכם על מנת ליצור אתר אקטואלי ורלוונטי לנקודת הזמן שהיא ה-הווה. במידה וכבר כתבתם על נושא מסוים ויש לכם מה להוסיף אין צורך אמיתי בפתיחת כתבה חדשה על הנושא שתיצור לכם שתי כתבות כמעט זהות באתר, אלה שדרגו את וערכו את הכתבה הישנה והוסיפה בה את העדכונים הנחוצים. למי שחשוב שמנועי החיפוש יסרקו את התוכן החדש, יכולים לפרסם את הכתבה באתרי מידע ברשות חברתיות ואפילו לבקש מגוגל לסרוק שוב את הדף.

איך נקפיד על בניית אתרים ששמה דגש על שילוב איכותי של תוכן?

1. תוכן רלוונטי:

חלק מרכזי בתהליך בניית אתרים הוא תוכן רלוונטי לגולש. כשאנו גולשים אנו תרים למעשה אחרי אינפורמציה. תנו לגולשים שלכם את האינפורמציה שהם מחפשים. כזו שרלוונטית אליהם. הימנעו מגלישה לתחומי תוכן לא רלוונטיים, גם אם הם נראים לכם מאוד מעניינים, זכרו שהגולש נכנס לאתר שלכם כדי לקבל מידע ספציפי ורק אותו. ניתן לפתות את הגולש על ידי באנרים והצגת כתבות נוספות באותה תחום, אך נסו לשלב זאת בעדינות המירבית.

2. הקדישו כל פסקה לרעיון אחד בלבד:

אין טעם להאריך במילים על מספר גדול של רעיונות. גם ככה אף אחד לא יקרא אותם. הגולש הממוצע לא קורא טקסט, אלא סורק אותו עד שהוא מגיע לאינפורמציה שמעניינת אותו. מקדו את התוכן שלכם במאמר לפסקאות וצרו כותרת רלוונטית לכל פסקה.

3. שלבו בטקסט מילות קריאה לפעולה:

או יצירת ליד. אל תהיו פאסיביים, נסו לגרום לקורא לבצע את הפעולה בה אתם מעוניינים.

4. בניגוד לכתיבה המודפסת, כשאתם כותבים לאינטרנט תנו את המסקנות בהתחלה ורק אח"כ הרחיבו לגביה

ואל תשכחו, אפילו שאנחנו קצרים בזמן, הקדישו 5 דקות נוספות לקריאה שנייה ושכתוב הטקסט שלכם. אתם תופתעו לראות כמה טעויות מביכות נעלמו מעינכם בזמן הכתיבה.

077-6203040
054-90-22-777
רח' כיאט 6, חיפה
רח' הרצל 3, נס ציונה