בעת בניית אתרים נרכז מטבע הדברים את מירב המאמצים שלנו בעיצוב עמוד הבית. עמוד הבית הוא למעשה חלון הראווה של האתר שלנו, ולא פחות חשוב – של הארגון או האדם העומד מאחוריו.
כשננסה לענות על השאלה מה עמוד הבית אומר על החברה שבנתה אותו, נגלה שלעיתים קרובות התשובה היא – כלום. חברות רבות מבינות את החשיבות של אתר אינטרנט כחלק מרכזי במערך השיווקי שלהן אולם הן שוכחות לספק באתר תיאור מקיף וממצה על החברה ופועלה והמוצרים או השירותים המסופקים על ידם.
אם תוכן זה לא יהיה מספיק ברור ונהיר, הלקוח הפוטנציאלי שלכם עלול להתקשות להבין מה מבדל אתכם מחברות מתחרות, מה המוניטין של החברה בקרב לקוחותיה, ובמקרים הגרועים יותר הוא אף עלול להתקשות להבין מה בכלל אתם יכולים להציע לו. הלקוח מצידו לא יבזבז יותר מדי זמן להבין כיצד בדיוק אתם יכולים לסייע לו ויגלוש הישר אל זרועותיהם הפתוחות של המתחרים שלכם.
בניית אתרים איכותית
בניית אתרים איכותית, כזו ששואפת לגייס לקוחות ולשמר אותם, תישאף ליצור איזון בין הכלים שנועדו לשימור הלקוחות הקיימים ובו בזמן לא תשכח לספק את כל המידע החיוני הנדרש ללקוח חדש על מנת לקבל את החלטה לרכוש את מוצריכם. ולא, הכוונה שלנו היא לא שתתחילו "להפציץ" את עמוד הבית בכמויות עצומות של מידע על החברה.
לעיתים מספר קטן של קישורים ברורים ונגישים, מעמוד הבית אל עמודי התוכן הרלוונטיים של האתר בהחלט יעשו את העבודה, או שילוב של גלריית מוצרים או מוצרים במבצע.
אז כשאתם מזמינים את אתר האינטרנט שלכם ומאפיינים את עמוד הבית שלכם אל תשכחו להוסיף לו קישורים כמו : "פרופיל החברה", "מוצרי החברה", "עובדי החברה", "מבצעים חמים"," מועדון לקוחות", או כל קטגורית תוכן נוספת שתסייע לגולש הבא שלכם להיות גם הלקוח שלכם.
ניתן להוסיף קוביות מידע אינפורמטיבי מקוצרות של כ 50 אותיות כל תיבה ולהעביר את עיקר הפעילות שלכם דרך אזורי המידע הקצרים הללו.
הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות עבור האתר שלכם ודף הבית שלכם, היא פשוט לשאול את עצמכם מהם מוצרי או שירותי הדגל של העסק שלכם ואיך אתם מציגים אותם לגולש וגורמים לו להבין שהעסק שלכם הוא בדיוק מה שהוא מחפש.