הפייסבוק היא המשך ישיר לתופעה העולמית של הרשתות החברתיות. היא אחת הוותיקות וללא ספק הפופולרית ביותר כיום. על אף העלייה במדד הפופולריות של רשתות חברתיות אחרות כמו אינסטגרם למשל (אשר בבעלות פייסבוק) עדיין נותרה הרשת החברתית הזו בטופ העולמי ובכך הפכה להיות כר פורה לבעלי עסקים המעוניינים לשווק ולקדם את העסק שלהם באינטרנט, לבנות קהל עוקבים, ליצור קשרים ולבנות אמון עם העוקבים ועוד. שיווק בפייסבוק הינו נושא מורכב ויש כמה דרכים לשווק עסק בפייסבוק , לכן חשוב לעבוד עם חברת פרסום מקצועית ומנוסה שתדע לייעץ לכם על דרך הפעולה הרלוונטית ביותר עבורכם.
סוג הפרופיל/התשתיות שאתם צריכים עבור שיווק בפייסבוק:
יש מגוון רחב של אפשרויות פרסום בפייסבוק, החל מפרסום ממומן שממנו תוכלו לקשר ישירות לאתר שלכם (כלומר לשלוח גולשים מתוך פייסבוק ישירות לאתר החיצוני שלכם), תוכלו גם לפתוח פרופיל אישי/עסקי או אפילו קבוצה ולקדם שם את הפעילות שלכם. כמובן שלכל טכניקת פרסום יש את התכלית שלה, היתרונות שלה ועוד. לכן חשוב יהיה לאפיין את צרכי העסק, מטרות הפרסום, תקציב, אופי הפעילות המומלץ ועוד. לדוגמה: בית עסק המספק שירותי הדברה יעדיף לפתוח עמוד עסקי תחת שם החברה ולא קבוצה. עסק המשווק שירותים, מערכת בדמי מנוי או שירות אחר המתאים לקבוצה רחבה יותר של אנשים, יכול להתאים לו יותר לפתוח קבוצה ולפתח קהילה סביב אותו נושא ושם גם לקדם את המוצרים והשירותים שלו. בשני המקרים אגב אפשר לחלק טיפים, מדריכים, תמונות, סרטונים וסוגים שונים של פוסטים כדי להתחבר אל הקהילה או לחילופין לחבר אותה אל המותג שלכם.
פרסום ממומן מפייסבוק ישירות לאתר שלכם:
שיווק בפייסבוק, כאמור, מציע לנו מגוון אפשרויות פרסום מעניינות ומועילות. פרסום ממומן בפייסבוק מקביל למעשה לפרסום ממומן בגוגל ולשימוש בגוגל אדס. מערכת הפרסום של פייסבוק מפותחת מאוד ביחס למערכות של רשתות חברתיות אחרות, ובזכות הבעלות על אינסטגרם מאפשרת גם אינטגרציה מלאה של פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם, כל עוד סוגי התכנים במודעות מתאימים כמובן לשתי הפלטפורמות. באמצעות פרסום ממומן בפייסבוק תוכלו לשלוח את הגולשים מתוך פייסבוק ישירות לאתר או דף הנחיתה שלכם, שם הלקוח הפוטנציאלי ישאיר פרטים או יצור עמכם קשר ישיר.
עוד שירותים:
בניית אתרים לעורכי דין כל המידע >>
הקמת עמוד עסקי ופיתוח קהילת מעריצים:
אפשרות נוספת לצורך פרסום או שיווק בפייסבוק בצורה אפקטיבית תהיה לפתוח עמוד עסקי או דף אוהדים אם תרצו, לטפח ולפתח אותו. ניתן יהיה לבנות קהל עוקבים הולך ולגדל, לשתף טיפים, סרטונים, תמונות, עדכונים, מבצעים ותכנים נוספים שנועדו להעניק מכל הלב לקהל שלכם וגם לקדם על הדרך את השירותים והמוצרים שלכם. תוכלו גם להיעזר בקמפיין ממומן לקידום העמוד העסקי בצורה מהירה יותר או לקדם פוסטים ספציפיים בתוך העמוד העסקי שלכם ולהגדיל את המעורבות בעמוד.
סוגי תכנים שונים בקמפיין שיווק בפייסבוק:
ישנם סוגים שונים של תכנים שניתן לעשות בהם שימוש במהלך קמפיין שיווק בפייסבוק. תוכלו להשתמש בטקסט, תמונות או סרטונים. תוכלו לשתף סקרים, פוסטים רגילים, פוסט תמונה, שורטים, סרטונים ועוד. לעתים גם ניתן להשתמש בפוסטים משולבים. סוג הפוסט תלוי באסטרטגיית הפרסום שלכם שתיבנה על ידי חברת הפרסום ובהתאמה לצרכי העסק שלכם. לדוגמה: עסקים בתחום הקולינריה משתפים המון תמונות של אוכל כדי לעורר את בלוטות הטעם של הגולשים ולשכנע אותם להזמין "טייק אווי" או להגיע אל המסעדה.
רוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט? אנו בEKDESIGN חברת בניית אתרים מתמחה בשיווק ברשתות החברתיות, עם דגש חזק על פייסבוק. נשמח לעמוד לשירותכם ולקדם את המותג שלכם למקום אליו הוא ראוי להגיע.